Május 19-én az 50. jubileumi verseny elődöntőjét az MTV-n átlagosan 690 ezer fő nézte a 18 év felettiek körében, míg a 18-49 éves korosztályból 277 ezer fő kapcsolódott be átlagosan 1 percre. Az adást a 18 év felettiek közül legalább 1 percig közel 2,4 millió fő, a 18-49 évesek közül 1 millió néző látta.
A május 21-ei döntőt még nagyobb érdeklődés övezte, a 18 év felettiek körében az átlagos percenkénti nézettség 825 ezer fő volt, a 18-49 éveseknél pedig 400 ezer fő. Legalább egy percig a döntő műsorába bekapcsolódott a 18 év felettiek közül közel 2,5 millió néző, míg a 18-49 éves korosztályban 1,2 milliónyian tették ugyanezt.
Az Eurovíziós dalversenynek gazdag tradíciója van 1956 óta, hiszen egyike azon kevés páneurópai televíziós adásnak, amely az Eurovízió műholdhálózatán, főműsoridőben, a szabadon fogható televíziók közvetítenek, és amely évente átlagosan 100 millió nézőt vonz egész Európában. A dalfesztivál jelentőségét mutatja, hogy azóta győztesei közül többen világsztárokká - de legalábbis lokális csillaggá - váltak.