Újabb csatát nyert a Lost

Vágólapra másolva!
Berényiék háza táján a helyzet változatlan, továbbra is kétmillió néző tapad esténként az ablaküvegre, hogy kövesse Magdi néni dinamikus mozgását a konyhában, vagy meglesse, mit csinál Laci az irodában akkor, ha épp nincs ott senki. A Bk legnézettebb epizódja 2 millió 77 ezer nézőt érdekelt, ezzel a heti lista élére reppent. A Lost másodjára is remekelt.
Vágólapra másolva!

A teljes lakosságnál a Bk nyert, a második helyen Győzike múlt hétfői epizódja szerepel, harmadik pedig a Lost. A viszonylag érdekes karaktereket és nem csak modellszerű lényeket bemutató sorozat első részét is sokan látták már, de az főképp az intenzív promóciónak volt köszönhető. A jelek szerint sokak érdeklődését felkeltette a meseszép szigeten játszódó kalandfilmsorozat, mert múlt héten a teljes lakosságból 1,89 millióan voltak arra kíváncsiak, miféle mogorva monstrum döntögeti a fákat a dzsungelben - ám választ nem kaptak.

Magyarázat helyett újabb rejtélyekkel szolgált a sorozat, ami - nem mellesleg - a reklámozóknak fontos 18-49-es korcsoportban első lett a listán, 994 ezer nézővel és kiemelkedő, 54,8 százalékos közönségaránnyal. A sorozat sok országban nagy sikerrel fut, de itthon mégsem volt borítékolható a diadal, hiszen a hasonlóan szép háttérrel és hiányosan öltözött nőkkel jelentkező Survivor is remek eredményeket ért el máshol, ám Magyarországon nem volt kiemelkedő a nézettsége. Persze a műfaj is más, na meg Stohl Bucit is megszokták a nézők makulátlan öltönyben, kézzel összeérő mappával a VV-stúdióban, így furcsán hatott tépett, lógó ingben, borostásan a trópusi sziget homokjában trappolva.

A legnézettebb műsorok listáján (a teljes lakosságnál) erős az RTL-es dominancia, a húsz legnézettebb műsorból tizenhárom, a legnépszerűbb tízből pedig hat az RTL Klubon futott. Hasonló a helyzet a 18-49-es korcsoportnál, ugyanis az első tízből a TV2 csak négy pozíciót csípett meg, ráadásul az RTL Klub vitte az első öt helyet. A már említett szappanopera, doku soap és kalandsorozat mellett A tökös, a török, az őr meg a nő című alkotás és a Szuperhekus kutyabőrben végzett előkelő helyen.

A TV2 legnézettebb műsorai a Napló, a Columbo, a Hajótöröttek szigete című film és a Tények voltak. A Jóban Rosszban legnézettebb epizódján 1,05 millió néző izgult, ez feleannyi, mint a tekintélyesebb múlttal rendelkező Barátok közt nézőtábora. Mr. Bean ennél kevesebb nézőt röhögtetett meg, de a Titanic jelenetein is "csak" egymillió néző pityergett, holott Leonardo DiCaprio nem is halt meg valójában, készített azóta is filmeket.

Gyengébb hetet zárt az MTV is, talán már ott is az őszi struktúrát, a régi-új műsorokat várják. A köztévé a legjobb eredményét A hölgy egy kissé bogaras című filmmel érte el (a teljes lakosságnál egymillió néző), ám ez is csak a 49. helyhez volt elég. Ugyanez a magyar film 94. lett a hirdetőknek fontos 18 és 49 éves kor közti korcsoportnál, és ha figyelembe vesszük, hogy ebben a korosztályban ez volt az m1 legjobb eredménye, akkor sírásra görbül a szájunk. Ennél még a szombat éjfélkor kezdődött - a cím alapján nem túl elgondolkodtató tartalommal rendelkező - Bosszúvágy 5. is nagyobb nézettséggel futott a TV2-n.

Az RTL Klubot átlagosan a nézők 30,1 százaléka választotta, 25,7-nél állt meg a TV2, 12,7-et ért el az MTV, ami rosszabb, mint a nyári átlag vagy bármely, idei havi átlag. Szokás szerint főműsoridőben, a 18-49-es korcsoportban a legjelentősebb a differencia. Esténként 37,5 százalék választotta az RTL-t, 29,8 kötött ki a TV2-n, 7,2 pedig az MTV-t preferálta. A Viasat 3 a teljes lakosságnál 3,9 százalékot, a 18-49-es korcsoport esetén 5,1-et mutatott fel, az egész napot vizsgálva.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!