Az AGB Nielsen adatai szerint már minden negyedik felnőtt az MTV-n naponta 10 alkalommal jelentkező hírösszefoglalókból értesül a legfrissebb információkról. Naponta átlagosan a 18 év felettiek 25,5 százalékát, azaz közel két 2 millió embert érnek el az m1 hírműsorai (legalább 1 percre).
A 18-49 évesek közül a naponta ugyancsak legalább 1 percre bekapcsolódók száma megközelíti a 700 ezret, ami a korosztály 15 százalékát jelenti. A 18-59 év közötti, társadalmilag magasabban kvalifikáltak körében ez a mutató közel 20 százalék.
Legtöbben az immár egyszemélyes műsorvezetésű Esti Híradó-t nézik: minden ötödik 18 év feletti tévénéző este fél nyolckor az m1-re kapcsol, ez adásonként több mint 700 ezer érdeklődőt jelent. A közszolgálati televízió Déli Híradó-ja piacvezetőnek számít a sávjában: a felnőtt tévénézők harmada ezt választja.
A reggeli 8 perces, valamint a délelőtt 10-kor és délután 16 órakor jelentkező 3 perces hírösszefoglalók szintén nagy népszerűségnek örvendenek.