Múlt héten is tartotta vezető pozícióját az RTL Klub, hiszen átlagosan tíz tévézőből három, épp ezt a csatornát nézte. A kereken 30 százalékot felmutató RTL után persze a TV2 jön a nézettségi versenyben 26,8 százalékkal. Az m1 erősen lemaradva, 13 százalékon állt a múlt héten, míg a Viasat 3, a piac negyedik, legerősebb szereplője, 3,8 százalékos átlagos nézettséggel. A kereskedelmi célcsoportban is megvan a 31 százalékon álló RTL előnye a 27,9 százalékot elért TV2-vel szemben. A 18-49 évesek közt az m1 nem érte el a tíz százalékot (kilencen áll), viszont a Viasat 4,5 százalékos, átlagos nézettséget írhatott fel a noteszbe.
Az év 47. hét nézettségi toplistáján nagy változások nincsenek, inkább helycserés támadásokat lehet feljegyezni. A reklámozóknak fontos 18-49-es korcsoportban, a bulvársajtóban gyakran műbalhékkal jelentkező Győzike elvette az első helyet az elmúlt hetekben rendre első Barátok közt-től, ám az RTL Klub aligha bánja a saját műsorok közti csereberét. Berényiék kalandjait persze így is sokan választották (a pénteki adás 46,1 százalékos közönségaránnyal futott), míg a harmadik helyre Harry Potter varázsolta oda magát (teleportálásról lehet szó), az épp tévéző, fiatalabb nézősereg 44,3 százaléka leste kíváncsian, mi lapul a Titkok Kamrájában. A Cobra 11-gyel és a Híradó-val az RTL Klub el is vitte az első öt helyet.
A TV2, a hirdetők által preferált korcsoportban az első húsz műsorból nyolcat jegyez. Az Irigy Hónaljmirigy show mindig a csatorna egyik húzó műsora, ezúttal a hatodik helyre futott be. A nézők a csütörtöki Aktív-ra és a szombat este sugárzott Kutyám, Jerry Lee-re kapcsoltak még nagyobb számban - itt jegyezzük meg, hogy a legkedveltebb médiakutyát kereső szavazásunkban az említett eb igencsak nagy harcban van a második helyért Mézga Aladár Blökijével és a neves Rex felügyelővel (Frakk esélyeshez méltóan, az elején elhúzott). A fiatalabb korcsoport 34 százaléka követte múlt héten a Megasztár-t, Walker, a texasi kopó pedig idősávja nagy esélyese, ezúttal is hozott 42,9 százalékos közönségarányt.
A teljes lakosságnál a múlt hétfő alakult érdekesen. Az AGB Nielsen mérései szerint Győzike 2,38 millió nézőt ültetett a tévé elé, azaz az épp tévézők 51,8 százaléka nézte (kacagva vagy döbbenten), ki rikoltozik éppen a salgótarjáni villában. A Barátok közt 2,19 millió nézőt vonzott előtte, ez a szám duzzadt fel Gáspár Győző mágikus hatására, ám a családi dokusoap után már esett a nézettség, a (nyilvánvalóan egészen más réteget érdeklő) Bajkeverők és Kepes már csak a nézők 27 százalékát tudták megtartani, ami rosszabb, mint a csatorna átlaga.
A Győzike - Barátok közt - Legyen ön is milliomos tengely a nyerő a teljes lakosságnál, és mivel Gáspár művész úr műsora a heti, a többi napi, így érthető az RTL Klub előnye. Hiába vannak értékes műsorok az MTV adóin, ha ezek kevés nézőt kötnek le: az m1 legnézettebb műsora ismételten az ötöslottó sorsolása volt, erre aligha büszke a csatorna vezetősége. A Miss Marple és A maharadzsa lánya ért el még egymillió körüli nézettséget. Az Életképek 959 ezer nézőt, a Kékfény 918 ezret vonzott.
A Viasat 3-nál a Bajnokok ligája meccsei mellett továbbra is a Helyszínelők a favoritok. A teljes lakosság valamivel nagyobb arányban követi a miami csapatot, míg a fiatalabbak ritkábban nézik meg az ismétléseket, inkább a New York-i helyszínelők nyomozásain izgulnak.