Idén, a csak kevés területen fogható AXN után, az RTL-Klub is elkezdte vetíteni hazánkban a Lost (magyar címén Eltűntek, az AXN-en Pokoli éden néven futott) című amerikai sorozatot, amely nem csak a tengerentúlon, hanem a magyar nézők körében is hatalmas sikert aratott. A Lost Amerikában minden rekordot megdöntött, minden egyes epizód felkerült az aktuális heti toplista első 10 helyezettje közé, és több Emmy díjat is bezsebelt a J.J. Abrams nevével fémjelzett alkotás. Abrams egyébként a Mission: Impossible 3 rendezőjeként is ismerősnek tűnhet, de az Alias című sorozatot is neki köszönhetjük. Az interneten keringő, számtalan elmélet is azt bizonyítja, hogy a fordulatokban és titkokban gazdag Lost, valóban megfogta az embereket.
A Lost 90 perces, nyitó epizódjának első része, a 2004-es amerikai televíziós statisztikák egyik legnézettebb műsora volt, és az idei szezonban is 18,65 millió (ez a szám egyes elemzések szerint azóta további kétmillióval nőtt) nézőt vonzott. A siker a Disney céget is meglepte, amely jelenleg az ABC és a Touchstone Television tulajdonosa, ahol a Lost debütált, már csak azért is, mert a kezdetekkor egyáltalán nem volt biztos a siker. Tizennégy, jórészt ismeretlen szereplő, komplikált történet, költséges forgatás - a bemutató előtt nem lehetett tudni, hogy mi lesz a Lost sorsa, de végül minden várakozást felülmúlt.
Szakértők szerint ez jórészt annak köszönhető, hogy a részek általában úgy értek véget, hogy a néző azonnal a következő epizódot várta és a folyamatos bizonytalanság függővé tette az embert. Bár a történet két évad után lezárul - ígérik az alkotók - felmerült a kérdés: hogyan tovább? És ekkor a Lost két producere, Damon Lindelof és Carlton Cuse előállt egy egészen új ötlettel, ami minden rajongót ismét lázba hozhat.