Az AGB Nielsen adataiból látható, hogy a felnőtt tévézők közt az m1 volt a legnépszerűbb tegnap este. Átlagosan 1,13 millióan informálódtak a Választás 2006 című hírműsorból, azaz az épp tévéző honpolgárok 26,9 százaléka. A tévé előtt ülők 46,8 százaléka kattintott át legalább rövid időre a választási műsorra.
A második forduló után a TV2 műsorát a felnőtt tévézők 24,7 százaléka választotta, ez egymillió 56 ezer embert jelent. Az RTL Klub politikai műsorát a 18 éven felüliekből 769 ezren nézték, ez 17,8 százalékos közönségarányt jelentett. A választási műsor legkorábban az m1-en (és persze az m2-n) kezdődött, 18.52-kor, és a közszolgálati adókon tartott legtovább, 22 óra 22 percig. Az RTL 10 óra 2 perckor, a TV2 pedig tíz percre rá zárta le a választási műsort.
Klikk: nézze meg nagyban a 18-49-es grafikont!
Nézzük a kicsiket: az ATV kétszázalékos közönségarányt csípett meg a választási műsorával, átlagosan 89 ezren nézték a csatornát este fél nyolc és tíz között. A Duna tévé műsorán huzamosan a hazai felnőtt tévénézők 1,1 százaléka időzött, 43 ezren nézték átlagosan az országgyűlési választásokról szóló tudósítást. Az m1 adását sugárzó m2-t 0,7 százalék választotta.
A kereskedelmi célcsoportban, a 18-49 évesek közt a TV2 22,8-at szerzett, az RTL Klub 20,9 százalékos közönségarányt ért el, az m1 pedig 17,3 százalékot jegyezhetett fel.