Az év 20. hetében a teljes lakosságnál az RTL Klub végzett az élen, 27,2 százalékos, átlagos nézettséggel. A TV2 25,9 százalékon áll, a tévézők 14,4 százaléka az m1 műsorát prefelálta általában, a Viasat pedig 4,3 százalékot írhatott fel. A kereskedelmi célcsoportnál a 29,1 százalékot elérő RTL előnye két százalék, nagy riválisával szemben. Bár Rudi Zoltán múlt héten újfent kijelentette, hogy az MTV nem a 18-49-es célcsoportnak készíti műsorait, hanem az egész országnak, mégis álljanak itt az adatok: az m1 9,4 százalékot, a Viasat 5,1 százalékot csípett meg a reklámozóknak fontos kategóriában.
A kereskedelmi célcsoportban, a Top 20-ban 13 RTL-es és hét TV2-es műsor található. Bár az első helyen a TV2 áll a Lara Croft - Tomb Raider második részével (42,2 százalékos közönségarány), utána már RTL-es dominancia következik, igen jó nézettséget ért el a Barátok közt, a Vészhelyzet, a Rejtélyek városa, a táncos show, vagy a Napló-t legyőző Cobra 11. Kategórián belül, az Áll az alku legnézettebb része a tévézők harmadát érdekelte (pont 33,3 százalékot mért az AGB Nielsen), Frei dossziéját 35 százalék lapozta fel, és hasonló arányt ért el a Megasztár 3. részének monumentális fináléja.
A teljes lakosságnál nagy kérdés volt, hogy szombat este a ragyogóan teljesítő RTL-es táncműsor mire megy a Megasztár döntőjével - nos, a kiváló nézettséget hozó Szombat esti láz 40,1 százalékos közönségaránnyal, 1,86 millió nézőjével legyűrte a 34,6 százalékot teljesítő, 1,47 millió nézőt vonzó énekes-tehetségkutatót. A Rúzsa Magdolna győzelmét hozó, Papp László Sportarénából sugárzott koncert az AGB mérései szerint csak akkor verte meg az RTL-es táncoló sztárokat, mikor amott reklám ment - illetve mikor "lement a Láz", akkor kapcsoltak át tömegesen a nézők, hogy megtudják, kié a kocsi, a lakás és a garantált lemezszerződés.
A teljes lakosságnál újfent erőre kapott a Barátok közt (1,83 millió néző), de a harmadik helyre felfért még az Áll az alku pénteki része, 1,73 millió követővel. A táskanyitogatós, szórakoztató vetélkedő után, egy gondolkodást és műveltséget is igénylő kvíz jön (és itt nem arra gondolunk, amikor Csonka Pici nagylemezének címét kellett tudni a minap, 200 ezer forintért), azaz Vágó István Legyen ön is milliomos-a lett a negyedik. Győzike a magyar tévézők 35 százalékának még bírja bizalmát, de Lara Croft, azaz Agelina Jolie domborulataira is sokan (fel)figyeltek: 1,63 millió néző, 44,2 százalékos közönségarány. Nagy "Csonttörő" János szerfelett rövidke bokszmeccse is felkerült a tíz legnézettebb műsor listájára, az nagyszájú, de nagy ütéserővel is rendelkező argentin elleni, bunyónak nemigen nevezhető produkcióját és Csisztu Zsuzsa elmélkedését 1,45 millióan követték.
Az m1, a részenként 8 millió forintba kerülő, külső gyártásban készülő Szenes-turné című műsorral érte el az egymilliós nézettséget, 1 millió 102 ezer tévéző látta a haknizó muzsikusokat. A Krém is épp hogy átvitte az egymilliós lécet, a Gőg című olasz sorozatnak pedig egy nézettebb napon 930 ezer híve van. Poirot nyomozásaira 830 ezer tévéző kattant rá múlt héten, miközben A Szólás szabadságá-ból 750 ezer néző informálódott. Úgy tűnik, hogy a hétköznapokban amúgy is elég sok borzalom van, mert a korábban jobb nézettséget hozó Kékfény, csak 575 ezer nézőt csábított. A Szomszédok nézettsége 400 és 500 ezer közt ingadozik.
A Bajnokok Ligájának döntőjét 519 ezren figyelték átlagosan, a Viasat 3-on, ez a csatorna egyik legnézettebb műsora, de mindenképp a legnagyobb érdeklődést kiváltó meccs volt. Az Arsenal-Barcelona mérkőzés 14,7 százalékos közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoportnál. A csatorna a teljes lakosságnál A helyszínelők-kel (362 ezer) és a Miami helyszínelők-kel (288 ezer követő) ért még el szebb eredményt.