Az új reklámszpotot nagy dobásnak szánhatta a cég, hiszen a nézőcsúcsokat döntögető Super Bowl szünetében mutatták be először. Az első alkalom azonban gyakorlatilag az utolsó is lett, hisz rengeteg meleg szervezet és "egyszerű" tévéző is tiltakozott, mondván, hogy a reklám melegellenes - a cég a nagy nyomásra visszavonta a filmet a tévéből, és saját honlapjáról is levette.
A kisfilmet egyébként itt még meg lehet nézni: azt láthatjuk, amint két autószerelő a két végéről kezd el majszolni egy Snickerst, majd mikor a végére érnek, véletlenül összecsókolóznak. Mikor erre rájönnek, gyorsan "valami férfiasat" kell csinálniuk, úgyhogy egy jókora csomót kitépnek a mellszőrzetükből. Voltak egyébként más verziók is a befejezésre, amelyekre a Snickers egy külön e célra létrehozott honlapján lehetett szavazni, de az oldalt azóta teljes egészében megszüntették.
A cég pedig bevallottan is csak viccnek szánta a dolgot: Alice Nathanson, a Masterfoods szóvivője elmondta a New York Timesnak, hogy a reklám célja a potenciális vevőkör, vagyis a 18-24 év közötti férfiak megfogása volt, akik az előzetes közvéleménykutatások alapján pozitívan reagáltak az alapötletre.
A Human Right Campaign, vagyis az emberjogi mozgalom elnöke, Joe Solmonese erre a következőképpen vágott vissza: "Ha a cég képviselőinek kétségei vannak afelől, hogy ez a reklám miért nem vicces, akkor bemutathatjuk őket olyan melegeknek, akiket nap mint nap támadások érnek szexuális irányultságuk miatt."