A Viasat első negyedévét 4 millió svéd korona (kb. 110 millió forint) üzemi nyereséggel zárta, míg az előző év hasonló időszakában ez még 3 millió svéd koronás üzemi veszteség volt.
A csatorna árbevétele - emelkedő nézettségi mutatók mellett - a tavalyi év hasonló időszakához képest 37 százalékkal, 24-ről 33 millió svéd koronára (kb. 910 millió forint) nőtt. (A bevételi adatok a csatorna összes bevételét, köztük a "netnet" alapon számított hirdetési bevételeket tartalmazzák.)
A Viasat 3 kereskedelmi közönségaránya (itt csak a reklámidőt értékesítő csatornák számítanak) 2006 első negyedévében 4,8% volt a 18-49 éves nézők körében, míg 2007 első negyedévében ez az eredmény 8,2 százalékra növekedett.
"Az első negyedéves eredmények hűen igazolják abbéli várakozásunkat, hogy a Viasat 3 az idén a televíziós piac fő haszonélvezője legyen, nézői és kereskedelmi szempontból egyaránt" - mondta Kocsis Attila, a csatorna vezérigazgatója.