Mint arról beszámoltunk korábban, a Favorit a hétfői szerényebb siker után kedden már szembetűnő különbséggel vezetett az RTL Klub közel azonos időben futó műsorával, a Fókusz-szal szemben: a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos célcsoport, vagyis a 18-49 évesek körében 37,9%-os közönségarányt ért el, míg a Fókusz 29,8%-osat.
Csütörtökön azonban fordult a kocka: az RTL Klub közleménye szerint, a Fókusz aznapi adását közel 470 ezer, 18-49 év közötti néző követte figyelemmel, míg a Favorit-ra 329 ezren voltak kíváncsiak, ugyanebből a korcsoportból.
A Fókusz kezdetéig a TV2-t nézték többen, de az RTL magazinműsorának már csak első két percében volt magasabb a konkurens csatorna (és ezzel együtt a Favorit) nézettsége. A Fókusz körülbelül 25 perce alatt a legnagyobb különbség 51,9, illetve 15,2%-os közönségarány volt, az RTL Klub javára.