A számottevő növekedés annak köszönhető, hogy hetente most már több száz új megrendelést regisztrálnak - mondta Horváth János, a T-Online Magyarország vezérigazgató-helyettese kedden, egy sajtótájékoztatón.
Hozzátette: a nagyobb érdeklődés hátterében nemcsak a tartalombővítés áll, hanem az is, hogy míg induláskor csak T-Online ADSL-előfizetéssel (széles sávú internet) lehetett igénybe venni a szolgáltatást, addig ma már enélkül is bárki előfizetője lehet az IPTV-nek.
Horváth János kifejtette: a T-Online egyedüliként nyújt Magyarországon kereskedelmi IPTV szolgáltatást, jóllehet a tavaly novemberi indulásukkor egy másik cég is bejelentette, hogy piacra lép. Hozzátette: sajnálják, hogy egyedüliként vannak piacon, mert a verseny elősegítené az IPTV gyorsabb elterjedését.
A T-Home TV jelenleg 33 városban, így a vezetékes telefonnal rendelkező háztartások mintegy felében érhető el. Kérdésekre válaszolva a vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a tervek szerint az év végére mintegy 10 ezer előfizetőjük lesz.
Koltai Péter multimédia igazgató elmondta: Magyarországon a háztartások 70 százalékéban van fizetős kábel- vagy műholdas tévészolgáltatás, ami nemzetközi összehasonlításban is nagyon magas. Franciaországban például csak 10 százalék körüli a fizetős tévészolgáltatás elterjedtsége a háztatásokra vetítve.: az IPTV-szolgáltatás ott fejlődik robbanásszerűen, ahol nincs elterjedve a fizetős tv-szolgáltatás.