A Magyarországon új csatornát az óvodás, kisiskolás gyerekeknek és szüleiknek jelenthet szórakozást, célcsoportja tehát átfogóbb, mint például a Jetixé. Az ígéretek szerint klasszikus és új, "tanító és építő jellegű" mesék és családi filmek bukkannak fel a kínálatban.
Az önmagát erőszak- és reklámmentes csatornaként definiáló KidsCo 24 órában és magyar nyelven sugároz animációs filmeket. November 14-ig volt tesztidőszak, most pedig már élesben látható az egyes szolgáltatóknál.
Az előfizető számokról még nincsenek pontos információink, de mint megtudtuk, januárra szeretnék elérni az egymillió háztartást, ami a most is zajló tárgyalások kimenetelétől függ. Sikeresnek mondható az eddigi időszak a tárgyalások tekintetében, mivel több szolgáltató az alapcsomagjába szeretné betenni a KidsCót - mondta Paul Robinson, a KidsCo vezérigazgatója.
Az előrejelzések szerint az elkövetkező 18 hónapban a gyerektévét 40 országban vezetik majd be, beleértve Európát és Latin-Amerikát is.