Amikor az atomrobbanás után játszódó Jericho-t először elkaszálták, a sorozat hívei - az utolsó epizód egyik jelenetére utalva - több tonna mogyorót küldtek a CBS székházához, ezzel kényszerítve ki, hogy a csatorna legalább egy rövidített évaddal megtoldja a szériát. Ez azonban csak arra volt jó, hogy a történetben elvarrjon szálakat, a rajongókat nemigen nyugtatta meg.
Olyannyira nem, hogy a második évad vége után egy Jericho Rangersnek nevezett csoport elindította a Save Jericho Again című kezdeményezést, amely összegyűjti a rajongókat, és legfőbb célja, hogy a CBS helyett találjon egy másik tévéadót, amely átvenné a sorozatot - valószínű, hogy elsősorban az idevágó profillal rendelkező Sci Fi Channelre gondolnak.
A rajongók tévés hirdetése:
A cél elérése érdekében saját pénzből elkészítettek egy hirdetést, melyet a Los Angeles-i körzetben sugároznak a tévék, a héten körülbelül 200 alkalommal. A "radikális" csoport emellett az igen jónevű (így nyilván nem éppen olcsó) Variety magazinban tett közzé egy nyomtatott hirdetést, valamint egy óriásplakátnak is vásárolt felületet Los Angeles külvárosában.
A mozgalomhoz kapcsolódó honlapon előre megcímzett képeslapokat is találnak a rajongók, melyeket a megfelelő szöveggel elküldhetnek a CBS, a Sci Fi Channel, illetve a CW Network vezetőinek.