Az Egyesült Államokban az NBC vasárnap esti sportműsora alatt a legdrágább a tévés reklámidő, 434 ezer dollárt kell leszurkolni fél percért. A menő sorozatok sem adják olcsón magukat, sokan szeretnék látni pelenkájukat vagy mosóporukat a Született feleségek közepére biggyesztve, épp egy kiadós Gaby-Carlos vita után.
A kereskedelmi célcsoportban, a 18 és 49 évesek közt jelenleg a legmenőbb a Grace klinika, ott 326 ezer dollárt ér fél perc. A Született feleségek sem tűnnek bágyadtnak, Bree sütije és Lynette családi perpatvara közé bekerülni 318 ezer dollárba kerül. A dobogón ott van még Két férfi - meg egy kicsi is, Charlie Sheennel, kissé leszakadva, ott 276 ezer dollárt kell befizetni 30 másodpercnyi reklámért.
A listán A helyszínelők következnek, aztán Doktor House, a Simpson-család, majd az itthon két hete látható Family Guy jön a sorban, de elég szépen szerepel az Office is. A valóságshow-k közül ebből a szempontból a Survivor a csúcs, a nagy túlélő, hiszen sok éve megy, és nem unják odaát, ott 212 ezer dollárba kerül félpercnyi reklám.
Magyarországon, ha csak a 18-49-es kategóriában elért nézettség számítana, akkor a szappanoperák közül a Barátok közt közepére tett reklámidő lenne a legdrágább, a sorozatoknál pedig a CSI: Miami helyszínelők, NCIS és Doktor House lenne a sorrend, a múlt heti eredmények alapján. A Cobra 11 is nagyon erős itthon, de a német széria az RTL-es valóságshow miatt most pihenőre vonult.