Az év ötödik hetében őrizte vezető helyét a 23,8 százalékot jegyző RTL Klub, miközben a TV2 2,2 százalékponttal maradt el ettől az eredménytől. Száz tévézőből átlagban tízen nézték az MTV egyes csatornáját. A kereskedelmi célcsoportban a nézők közel negyedét elvitte az RTL, a közvetlen riválisa előtt végzett 3,6 százalékponttal. Az ötven alatti felnőtt nézőknél 5,2 százalékon áll az m1, ami estére felmegy majdnem hatra.
A teljes lakosságnál a Fókusz Plusz nyerte a hetet, bő kétmilliós nézettséggel. A többi műsor jócskán alatta maradt ennek, 1,8 millió fölött volt a Híradó és a Vacsoracsata, de ennél kevesebbet hozott a Fókusz és a Barátok közt. A TV2 legerősebb műsora a Napló volt, ez megverte a Cobra 11-et a teljes lakosságnál.
Az MTV a Kékfény-nyel átvitte az egymilliós lécet, és közel 900 ezren nézték a Csináljuk a fesztivált adását. Az m2-n a legnézettebb az Emmy című magyar film volt (204 ezer), a Szerelemmel fűszerezve című dráma pedig 157 ezer tévézőt érdekelt.
A kereskedelmi célcsoportnál az RTL-es Jack Hunter című kalandfilm nyert, egy vígjáték, a Tök állat, és egy szappanopera, a Barátok közt előtt. A fiataloknál a TV2 csak a 9. és a 10. helyet vitte el: itt például visszavágott a Cobra 11, pár tízezer nézővel verte a Napló-t.
Top 30, 18-49-es célcsoport
Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel!
Forrás: AGB Nielsen