25,6 milliós átlagnézettséggel rendelkező American Idol alatt egy 30 másodperces reklámért 623 ezer dollárt kell fizetnie a hirdetőnek. A 24 alatt jóval kedvezőbb a hirdetés, de Jack Bauert nem is nézik annyian, mint a lokális megasztárokat: az akciósorozat alatt 366 ezer dollárba került fél percnyi reklám, a Született feleségek alatti blokkban pedig 251 ezer dollárt kóstál egy szpot. A Grace klinika és a Két pasi - meg egy kicsi van még a Top 5-ben, az ötből csak az első nem fut magyar tévécsatornán.
A továbbiakban olyan műsorok vannak, mint a Dancig With The Stars (melynek magyar klónja volt a Szombat esti láz), a show alatt sem olcsó a reklám, de az eredményhirdetés előtt még annál is drágább. A Hősök-et sok befolyásolható, fogyasztási szempontból még irányítható fiatal nézi, így értük 194 ezer dollárt is lepengetik cégek, ahogy az itthon a Viasaton látott Testvérek is jól hoz. A Magyarországon nem túl sikeres Survivor-mánia kint még tart, közel 13 millió nézővel bír, így 30 másodpernyi reklámidőt 204 ezer dollárért adnak a reality közben. Persze A helyszínelők és Doktor House is előkelő helyen vannak a listán.