Bár a trend az, hogy a tradicionális médiát egyre kevésbé használja az ifjúság, a Nielsen mérései szerint mégis nőtt az Egyesült Államokban a tévézésre fordított idő a húsz év alatti fiataloknál, 2004-hez képest hat százalékkal. A 25 és 34 éves kor köztiek sokkal többet néznek műsorokat, sorozatokat interneten, mint a tinédzserek, utóbbiak 35%-kal kevesebb időt töltenek ezzel.
A netes műsorok reklámozói mégis jobban szeretik őket, mert jobban emlékeznek a hirdetésekre, mint az idősebbek. A Nielsen kutatása szerint a tinik 44 százaléka emlékszik a tévéreklámokra, és ebben a korcsoportban a legmagasabb azok aránya, akik azt válaszolják, hogy tetszett nekik a kereskedelmi blokk. A húsz alatti fiatalok kedvelt műsorai amúgy nem különböznek nagyon szüleikétől: az USA-ban ugyanúgy az American Idol volt a nagy favorit 2008-ban, és ugyanazon sorozatokat nézik nagyobb számban, mint a kereskedelmi célcsoport nagyobb része.