Az Advertising Age friss közvélemény-kutatásában azokat a cégeket kérdezte ki, amelyek az öt legnagyobb amerikai tévécsatorna (az ABC, a CBS, a CW, a Fox és az NBC) valamelyikén vesznek reklámidőt az este héttől tizenegyig tartó műsorsávban.
A felmérésből az derül ki, hogy a legtöbbet egy műsorral az NBC kaszálja, amely a Sunday Night Football szüneteiben átlagban, körülbelül 340 ezer dollárt tud elkérni egy harminc másodperces reklámért. A hirdetők nyilván azért is fektetnek be szívesen ebbe a műsorba, mert élőben megy, így a nézők kevésbé kapcsolnak el a reklámszünetben.
A top tízes lista további kilenc helyezettje viszont nem élő adás: a második helyen a Grace klinika áll átlag 240 ezer dollárral, és a dobogóra felfért még a Született feleségek is, melynek szünetéből 229 ezret ér minden harminc másodperc. A Két pasi - meg egy kicsi már "csak" 227 ezret tud elkérni ugyanezen időtartamért.
A magyar nézettségeket tekintve érdekes lehet, hogy a Fox animációs filmjei is viszonylag sokat szakítanak egy-egy reklámszünetért: a Family Guy félperces "hézagjai" átlagosan 215 ezerbe, a Simpson család-éi pedig 202 ezerbe kerülnek. Az újoncok közül a Flash Forward ér a legtöbbet, ennek szüneteit körülbelül 176 ezerért vesztegetik - a sorozatot novembertől a magyar nézők is láthatják az AXN-en, A jövő emlékei címmel.