Régen volt ilyen jó nézettsége Fábrynak: a késői időpont (este 11 óra után hét perccel ért véget) ellenére is 1,6 millióan választották programnak, az összes bekapcsolt, hazai tévékészülék 44 százalékán ment az Esti showder.
A műsor különben is jó felvezetést kap, hiszen a Barátok közt megy előtte, melyet ezúttal 1,92 millió magyar figyelt. A Tv2 a Csajom apja ideges című filmmel próbált ellenállni a rádiósokkal megtámogatott showmannek, de a romantikus komédia félmillió alatt hozott.
A kereskedelmi célcsoportban is jól ment az Esti showder, 43,4 százalékos volt a közönségarány, ezzel pedig még Berényiéket is verte, a Rózsa presszó eseményeire százból negyven fiatal tévéző figyelt. A szokatlanul nagy érdeklődés nyilván nem a design center rovatnak, hanem a rádiósoknak volt köszönhető, ugyanis ennél jóval kevesebben figyelték két hete az adást, akkor 33 százalék körül volt a nézettség.