Az év 45. hetében a 25 százalékot jegyző RTL Klubot nézte a legtöbb hazai tévéző, miközben a Tv2-re a képernyő ülők 19 százaléka figyelt. Az egy éve még 10 százalék körül mozgó MTV nyolc alatt teljesített múlt héten. A kereskedelmi célcsoportnál 9 százalékpont az RTL előnye, mely főműsoridőben 16-ra hízik, ez hatalmas különbségnek számít. Az M1 nagyon rosszul teljesít az ötven alatti felnőtteknél: csak 3,8 százalék az átlaga.
A hét nagy nyertese a Csillag születik, magabiztosan uralkodik a szombat esti sávban: többen nézték, mint múlt héten, ezúttal 2,54 millió tévézőt mért az AGB Nielsen. A Barátok közt, a Vacsoracsata és a Fókusz is igen jól teljesített (a nézőszám fordított arányban van a kinti hőmérséklettel), a Tv2-nek pedig az 1,6 milliós nézettségű Napló volt a legjobbja.
A kereskedelmi célcsoportban is a Csillag születik dominált, 50 százalék fölötti közönségaránnyal, de a Batman: Kezdődik és a szappanopera is jól hozott az RTL-nek. A Tv2-nek jó közönségarányt biztosított a Doktor House, a Napló, de rendesen teljesít az NCIS és a Született feleségek is. A BL-meccs 22,5 százalékkal futott, a Sztárral szemben búcsúja pedig fel sem került a Top 30-ba, sem a fiataloknál, sem teljes lakosságban.
Top 30, 18-49-es célcsoport
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel!
Forrás: AGB Nielsen