Meglehetősen könnyen nyerte a hetet az RTL Klub a kereskedelmi célcsoportot és a főműsoridőt tekintve, 28,5 százalékára csak 21 százalékkal tudott válaszolni a Tv2. Utóbbinak a szerda volt a legerősebb napja (Doktor House az adu), az RTL viszont kedd és szombat este volt felettébb erős, ekkor 30 százalék fölött végzett. Esténként, az ötven alatti nézőknél harmadik lett a Viasat3, negyedik az MTV, ötödik a Cool, hatodik a Film+.
Március második hetében a legnézettebb műsor célcsoportban újfent a Barátok közt volt, 40 százalék fölötti közönségaránnyal, de a Fókusz is gond nélkül verte az Aktív-ot, miként a Vacsoracsata diadalsorozatát sem tudta megszakítani a Mr. és Mrs. A legkedveltebb heti sorozat ismét A mentalista lett, de a legnézettebb filmet is az RTL Klub szállította, ez volt az Istenek a fejükre estek második része. Az év első Forma 1-es futama kimagasló, 52,1 százalékos közönségaránnyal dübörgött.
A Tv2 az ötven alatti felnőtteknél A Spiderwick-krónikák-kal, Doktor House-szal, az NCIS-szal ért el jobb nézettséget. A Jóban Rosszban 23-26 százalék közt teljesített az erősebb Barátok közt sávjában. A csatorna fő problémája, hogy nem tudja legyőzni a Vacsoracsatá-t, a Fókusz-t és a Barátok közt-et, így hétköznap csak a délutáni Joshi Bharat-tal vagy - jó esetben - fél tíz körüli sorozataival tudja átvenni a vezetést. Vasárnap este még Hajú Péter műsora is halovány volt, a nőkkel vígan táncoló Bokros Lajosra és az ufós élményeiről mesélő Pataky Attilára csak a célcsoport 14,5 százaléka volt kíváncsi, a nagy többség az RTL-en, a Narnia krónikái-n időzött.
------------------------------
A teljes lakosságnál az RTL Klub 23,5, a Tv2 17,3 százalékot ért el március második hetében. Az MTV ismét tíz százalék alatt maradt, csak 9,5 százalékot mért az AGB.
A négy éves kor fölötti nézőknél is az RTL-es szappanopera nyert, legjobb estéjén 2 millió 95 ezren figyelték Berényiéket. A csatorna a top 10-ből hét helyet foglalt el az elmúlt héten, a Tv2 a Jóban Rosszban-t, a Cobra 11-et épphogy legyőző Napló-t és a Tények-et tudta felhozni a legnézettebb tízbe. Joshi Bharat legjobb napján egymillió fölött zárt, a Mónika show viszont 831 ezres nézettséget jegyzett legjobb eredményként. Az MTV mindössze egy műsorral szerepel a top 30-as listán, a március 10-i Híradó-ra voltak kíváncsiak 874 ezren.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
------------------------------
Top 30, 18-49-es célcsoport
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen