Az amerikai sorozatgyártásban viszonylag sűrűn akad arra példa, hogy egy szériának nem akkor lesz vége, amikor azt a csatorna szeretné: előfordul például, hogy a kasza után egy másik adó veszi át a produkciót, ahogy az történt például A médium vagy a Dokik esetében. Máskor a rajongóknak sikerül visszakönyörögniük kedvenc sorozatukat, a Jericho hívei például több tonna mogyoróval erőszakoltak ki plusz hét epizódot.
A jövő emlékei rajongói is hasonlóban mesterkednek, bár valószínű, hogy ők nem járnak sikerrel, miután a sorozat színészeinek egy része már leszerződött máshová. Mindenesetre így is létezik egy Save FlashForward című honlap, amely útmutatásokat tartalmaz arra vonatkozóan, hogy mit is lehet tenni a sorozat megmentéséért. Itt arra kérik a híveket, több csatornát (a Foxot, a SyFyt, az HBO-t) is bombázzanak leveleikkel, hogy azok vegyék át a szériát. Emellett egy afféle flashmobra is készültnek a szervezők, 2 perc 17 másodpercre lefekszenek öt amerikai nagyváros ABC-irodája elé - azért épp ennyi időre, mert a sorozat alaptörténete szerint egy adott pillanatban mindenki ennyit lát meg a jövőből.
A rajongói akcióknak - az aláírásgyűjtés mellett - amúgy is jellegzetességük, hogy valamiképpen utalnak a produkcióra: a Roswell kaszájakor például több ezer Tabasco-szószos palack érkezett az azt adó csatornához, mivel a sorozatban az űrlények mindent Tabasco-szósszal ettek, még a tejszínhabos epret is. A sorozat világában járatlanok számára is érthetőbb az analógia a Veronica Mars esetében, melynek megszűnésekor a hívek Mars-szeleteket küldözgettek a csatornának - a csoki akkor már jó pár éve Snickers Almond néven futott az Egyesült Államokban, a rajongók így állítólag az összes, még Mars néven forgalmazott terméket felvásárolták. Az akció itt nem érte el a célját, a sorozat nem folytatódott, sőt a producer, Joel Silver júniusban már azt is elmondta az MTV-nek, hogy a tervezett mozifilmből sem lesz semmi - így legfeljebb a csatorna dolgozói laktak jól a temérdek Mars-szelettel.
Más módszerrel próbálták visszakönyörögni például a Cavemen-t, amely ősemberek mai kalandjait mesélte el: a sorozat rajongói a saját hajukat küldték el az ABC-nek, egy idevonatkozó üzenet ("Hair today, hair tomorrow") kíséretében.
Itthon a Beugró-t mentették meg a nézők
A rajongók a legtöbb esetben megelégednek egy petíció kiírásával, mint az történt például a viszonylag frissen elkaszált Hősök esetében is. A misztikus sorozat megmentéséért több honlap is kampányol, a PetitionSpot aloldala - június 8-i állás szerint - például közel hatezer támogatót gyűjtött be, a kizárólag tévés finálékkal foglalkozó TV Series Finalen pedig kétezren írták alá a kérelmet. A buliba természetesen a Facebook is beszállt, itt azonban csak 660-an kedvelik az adott oldalt.
Itthon a Beugró megmentéséért indult komolyabb mozgalom 2008-ban, amikor a TV2 levette a műsoráról. A szintén a PetitionSpoton futtatott petíció több mint kilencezer támogatót vonzott, valószínűleg ennek is köszönhető, hogy a Magyar Televízió átvette a produkciót, amely jelenleg, vagyis két év elteltével is fut - igaz, azóta már a Cool TV-n.