Október 1-jén újabb országokban válik elérhetővé a Discovery Communications által üzemeltetett tematikus, életmóddal foglalkozó, szórakoztató csatorna, a TLC. A főként nőket célzó műsorok Bulgáriában, Lengyelországban, Szerbiában és Szlovéniában lesznek láthatók, írja a The Hollywood Reporter. A TLC kínálata - reményeik szerint - lefed sok témát, amelyek felkeltheti a női nézők érdeklődését, lesznek főzésről, családi programokról, utazásról, egészségről, életmódról szóló műsorok. "Az ebbe a régióba történő kiterjesztés egy fontos mérföldkő" - nyilatkozta Mark Hollinger, a Discovery Networks International igazgatója.
A TLC jelenleg 29 országban elérhető Európán és Amerikán át Ázsiáig, de 2011-re a cél, hogy több mint 75 ország majdnem százmillió háztartásában jelen legyen az Egyesült Államokban a csatorna már tíz legnézettebb, nőknek szóló adó egyike.
Az új adó csatlakozik a Discovery eddigi portfóliójába a Discovery Channel, az Animal Planet, a Discovery Science és a többi, a cég által birtokolt csatorna mellé. A Discovery magyarországi ügynökségét kérdeztük, hogy tervezik-e behozni a csatornát, de választ csak későbbre ígértek.