A konzervatív médiafigyelő csoport, a Parents Television Council (PTC) az amerikai MTV egyik sorozatát, a I Just Want My Pants Back-et támadja, mert szerinte egészen fiataloknak ad felnőtteknek való, gyakran szexuális tartalmat - írja az ew.com. Tim Winter, a Tanács elnöke szerint "az MTV újfent HBO-típusú, felnőtt tartalmat nyújt olyan korosztálynak, amelynek Nickelodeont kellene néznie."
Winter szerint a reklámozók, mint a Dr. Pepper, a T-Mobile vagy a Toyota nincsenek egészen tisztában azzal, hogy miről is szól egy huszonévesek párkapcsolati problémáit, napi örömeit bemutató sorozat. Felteszi a kérdést a reklámozónak, hogy szerintük az, ha egy nő megkéri partnerét, hogy "dugja fel ujjait a seggébe", szinkronban van-e a céges filozófiájukkal. A csatorna azzal védekezik, hogy a sorozat csak este 11-kor kerül adásba, amikor viszonylag kevés kisgyerek nézi a tévét - a napközbeni ismétlésből pedig kikerülnek a rázósabb részek.
Az I Just Want My Pants Back 2011 augusztusának végén volt képernyőn egy különkiadással, új epizód pedig február 2-án érkezett a csatornára, a meglehetősen egyszerű figurái miatt szintén sokat támadott Jersey Shore utáni sávba. A sorozat David J. Rosen, hasonló című regénye alapján készült.
A PTC nem először emelte már fel szavát általa túl erotikusnak vélt tévéshow, sorozat miatt, így került már fókuszába a Swingtown, a Skins, a The Playboy Club, címe miatt a Shit My Dad Says. Az itthon is kedvelt Family Guy ellen is fellépett a társaság, mert az egyik epizódban egy szereplő hányást, egy másik pedig fekáliát evett. Egy erősebb PTC-támadást azonban sem a gyártó, sem a tévétársaság nem hagyhat figyelmen kívül, mert volt már rá példa, hogy több reklámozó farolt ki egy sorozat mögül, anyagilag ellehetetlenítve azt.