A Design Week internetes oldala arról ír, hogy a londoni Studio Hansa találta ki az ÁtVágó című kvíz designjának egy részét - a többit magyar szakemberek dolgozták ki. A cég részéről Omar Honigh elmagyarázta, hogy a koncepció az volt, egy a díszlet emberi agyat formázzon.
A cikk szerint a cég feladata volt a zene, a hangeffektek kidolgozása, részt vettek a nyomtatott sajtóban és a szabadtéri reklámkampányban, és még Vágó öltözetére is oda kellett figyelniük. "Nekünk kellett öltöztetnünk a fickót. Mindig szörnyű zakót és nyakkendőt viselt" - jegyezte meg Honigh, aki szerint a kvízt 1,2 millióan látták hétfőn (ez erős túlzás, valós nézettségi adatokat itt talál).
Vágó István az ÁtVágó című kvízműsorban
Barátkozzon érdekes és tartalmas tévés blogunkkal is!