Miközben 2011 május 10-én közel 800 ezren nézték az eurovíziós elődöntőt az MTV-n, és az összes tévéző 20,2 százaléka követte Wolf Kati produkcióját (a döntőt egymillióan), idén mérsékeltebb volt az érdeklődés. 2011-ben a magyar dal különösen nagy támogatottságot kapott, a lapok arról cikkeztek, hogy a What About My Dreams nyertes is lehet: idén a Compact Disco ugyan folyamatosan szerepelt a közmédiában, tévében és rádióban, de az RTL például nem állt mögé (tavaly Wolf Kati jó szereplése reklám lett volna a magyar X-Faktor-nak, ezért szerepelt még a Fókusz-ban is).
Az új számok nem nyomasztóan alacsonyak, de nem is túl erősek: a teljes - épp tévéző - lakosság 11 százaléka figyelte a show-t, átlagban 433 ezren követték. Öröm lehet az MTV-nek, hogy a fiatalabb nézőknél viszonylag jól teljesített a műsor, bőven a köztévé átlaga felett, 10,74 százalékot hozott (de ez is csak fele a tavaly, kiugróan magas érdeklődésnek).