A minap Charlie Sheent a júniusi győztesek közt szerepeltettük egy cikkben, mivel új komédiája nézhető epizódokkal nyitott, ráadásul jelentős nézettséget, rekordot hozva az FX kábelcsatornának. A duplarészes premier után azonban lanyhult az érdeklődés: a nagy felhajtás, promóció sok kíváncsi tévézőt is odavonzott elsőre, olyanokat is, akik amúgy nem rajongói a balhés színésznek vagy nem is szeretik a szitkomot, mint műfajt.
Az tehát várható volt, hogy valamelyest csökken majd az érdeklődés, de azt sem Sheen, sem az FX nem gondolták volna, hogy 2,1 millió nézőt veszít a szituációs komédia, megállván így 3,37 millió követőnél. Teljes lakosságban 38 százalékkal esett a nézettség, a 18-49-es célcsoportban pedig 35 százalékkal. A csatorna vezetősége nem árulta el pontosan, hogy milyen számokat kell szállítania Charlie Sheennek, de amennyiben így csökken az érdeklődés, akkor aligha lesz meg a 90 epizód, amit az első 10 sikere esetén szerződés szerint meg kell rendelnie a tévétársaságnak.