A 2012-es év során a Viacomnak sikerült több műsorelosztóval is megegyezniük a kelet-európai régióban a Nickelodeon csatorna kábeles elosztásáról, így a csatorna jelentős háztartásszám növekedést könyvelhet el Szerbiában, Szlovéniában, Horvátországban, de Csehországban is - közölte Bartosz Witak, a gyerekcsatornán kívül a Comedy Centralt, VIVA televíziót és MTV Hungary-t is üzemeltető médiavállalat kelet-európai régiójának vezérigazgatója.
A csatorna a 4-14 éves tévéző gyerekeket tartja célcsoportnak, nekik készül többek közt a SpongyaBob, a Kung Fu Panda, vagy A Madagaszkár pingvinjei. Az inkább tiniknek szóló élőszereplős sorozatok közt népszerű a V mint Viktória, vagy a Big Time Rush fiúzenekar kalandjait bemutató sorozat. A csatorna tájákoztatása szerint egyre több nézője van az Avatar rajzfilm sorozatnak, vagy az Anubis rejtélyes háza című, angol bentlakásos iskolában játszódó kalandoknak is.
2013-ban a legfrissebb trendeknek megfelelően felújított formában újra műsorra tűzik a 80-as 90-es évek sok folytatást megért rajzfilmsorozatát a Tini nindzsa teknőcök-et.
A csatorna adása fogható a kábles, szatelit és IP TV által ellátott háztartások több mint felében, partnere a UPC, a Telekom, a PR Telecom, és Tarr Kft és az Invitel, többek közt.