"A legfőbb feladatom a hangkép ellenőrzése (hogy hogyan szólal meg a műsor a stúdióban és a tévében), és a dalok kiválasztásában is segítek a versenyzőknek, de ebben övék a végső döntés. Nem hivatalosan a színpadi megjelenítés egy része is rám tartozik, legalábbis a műsor készítői szívesen hagyatkoznak a színpadi tapasztalataimra. A párok összerakásába nem nagyon volt beleszólásom, de azért kikérték a véleményem, hogy zeneileg mennyire illenek össze a versenyzők" - mondta Bereczki Zoltán az [origo]-nak arról, hogy zenei producerként mi is pontosan a dolga A Nagy Duett-ben, majd megosztotta tapasztalatait és gondolatait a még versenyben lévő párosokról.
Bangó Margit és Lakatos Márk
Margit és Márk adottsága, hogy egy nagyon fura párost alkotnak, már csak ránézésre is. Nem mondaná őket az ember egy összeillő álompárnak, de ők ezt rettentő jól viselik, sőt ki is használják, ami nagyon tetszik nekem. Sok ideig csak hagyták, hogy ez az adottságuk hasson a nézőkre, de aztán rájöttek, hogy ez egy ponton túl már nem működik önmagában. Akkor nagyon keményen elkezdtek dolgozni azon, hogy ezen kívül mást is letegyenek az asztalra, ennek az eredménye lett például a Kölyköd voltam metálverziója. Margittól ez nagyon nagy lépés volt, és félt is tőle, kétélű fegyvernek érezte: úgy gondolta, vagy nagyon jól fog elsülni a dolog, vagy totális bukás lesz belőle.
---------------------------
Cseke Katinka és Kökény Attila
Attilával ismertük egymást korábbról is - együtt dolgozunk egy másik produkción -, így ő előnnyel indult nálam. A Megasztár-ban figyeltem fel rá, de amikor elkezdtük a közös munkát, akkor csodálkoztam csak rá még jobban a tehetségére. Nagyon meg is szerettem, mondhatni, barátok is lettünk, vele ilyenformán picit más a kapcsolatom. "Főnököm"-nek hív, neki meg kell mondani, hogy mit énekeljen, ő meg csak annyit felel, "jól van, már tanulom is". Elképesztő szorgalommal és teherbírással dolgozik, miközben Katinka egy szélvész, szélsőséges, de szerethető figura. Nagyon meg tud ijedni, nagyon bele tud szeretni dolgokba, és nagyon tud haragudni a zsűrire, ha kevés pontot kap tőlük, mindent a legmélyebben és legmagasabban él meg - de ha az ember nem hagyja, hogy ez őt is magával sodorja, akkor nagyon jó partner tud lenni.
---------------------------
Király Linda és Szabó Győző
Az ő gondolkodásuk áll hozzám a legközelebb, valószínűleg Győző színházi megközelítése miatt. Az elején volt egy kis összecsiszolódási folyamat, Győzőnek meg kellett értenie, hogy nem lehet az összes, általa nagyon kedvelt alternatív számot előadni a műsorban, mert nem erről szól, Lindát pedig arról kellett meggyőzni, hogy nem lehet minden adásban balladát énekelni. Onnantól kezdve azonban maximálisan jól tudtam, tudok velük együtt dolgozni, rengeteg ötletet is hoznak, amelyekből sokat meg is lehet valósítani.
---------------------------
Csézy és Gesztesi Károly (A cikk készítésekor még ők voltak versenyben, de elálltak a további adásoktól, helyükre a legutóbb kiesett páros, Szulák Andrea és Papp Gergő került - a szerk.)
Őket a legnehezebb befolyásolni, mind a dalválasztás, mind a színpadi elemek tekintetében. Tobi (Gesztesi Károly - a szerk.) már az elején kitalálta, hogy neki mi állna jól, Csézy is tudja magáról, hogy mit szeret énekelni, és mit akar láttatni magából a színpadon. Dalválasztás szempontjából ők igénylik a legtöbb időt, de amikor már megvan a dal, onnantól kezdve mindig nagyon korrektül megcsinálják. Ugyanazt a kritikát viszont meg tudom fogalmazni velük szemben, amivel az utóbbi két adásban már a zsűri is élt: biztonsági játékot játszanak, nem mernek kijjebb jönni a komfortzónájukból, nem is hagyják magukat kimozdítani onnan.