Megújul a vadászok és horgászok tévéje
![megújul a Fishing & Hunting, horgászás, pecázás, illusztráció,](https://cdn.origo.hu/2023/12/8vu_WWiZkhqK44ZSWH5dt787N5meEho6zduasHTxgFI/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzAwNDVlOWI4N2QwZjQxMGY4NmNjZTYzZGI0ZWUxMGQ5.webp)
Arculatváltás lesz a nyolc éve a piacon lévő a Fishing & Huntingnél június 3-án. Az IKO Kábeltévéhez tartozó két másik csatorna, az ismeretterjesztő DoQ, valamint a SportKlub már korábban átesett hasonló vérfrissítésen.
„Szétválasztottuk a témaköröket, így külön blokkba kerültek a tippeket-ötleteket adó műsorok és a versenyekről szóló beszámolók. Radikálisan csökken az ismétlések száma, vagyis a nézők gyakrabban találkozhatnak új tartalmakkal. Vásároltunk érdekes külföldi sorozatokat is, ám a jól bevált alapkoncepción nem változtattunk. A Fishing & Hunting 55 százalékban továbbra is saját gyártású műsorokat sugároz, ami az egyik legmagasabb arány a kábeltelevíziók között. Többnyelvű csatorna lévén a magyar adással egy időben a cseh és a román Fishing & Hunting is átalakul, és új műsorok is lesznek” – közölte Enyedi András, az IKO Kábeltévé ügyvezetője.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a horgászatért-vadászatért rajongók előnyben részesítik a hazai területen, helyi vadászszokásokon alapuló műsorokat. A tematikát 70%-ban a horgászati, 30%-ban pedig a vadászattal kapcsolatos sorozatok alkotják. A Fishing & Hunting jelenleg egymillió magyarországi háztartásban érhető el, a televízió hazai kereskedelmi tevékenységét az IKO-csoporthoz tartozó IKO Sales House Kft. látja el.