Az év 22. hetének legnézettebb csatornája az RTL Klub volt 16,4 százalékkal, a TV2 15,1, az M1 pedig 8,8 százalékot ért el. 4 százalékos közönségaránnyal ment átlagosan a Cool és a Film+, a Viasat3 maradt a hatodik helyen, 2,8 százalékkal. A teljes lakosságnál a nők elleni erőszakkal foglalkozó Barátok közt nyert, 1 millió 609 ezer nézővel, de igen jól megy Az ének iskolája és az Éjjel-nappal Budapest is.
A kereskedelmi célcsoportban 17 százalékkal nyert az RTL Klub, 2,5 százalékponttal verte a TV2-t. Az ötven éves kor alatti felnőtteknél a Film+ nyomult be a harmadik helyre, 5,6 százalékos teljesítménnyel, de a Cool is nézettebb volt a fiataloknál, mint a közmédia egyes csatornája. A reklámozóknak fontos kategóriában az első három helyet RTL-es műsorok vitték el, sőt, a top 10-ben csak egy TV2-es műsor fért be, Az ének iskolája.
Top 20, kereskedelmi célcsoport
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: Nielsen