Az RTL Klub közleménye szerint a híradójuk erősödött Budapesten, és az elmúlt hetekben a nagyvárosokban megelőzték a Tényeket. A TV2 a kimagasló eredményeit a vidéken élők körében elért rendkívül magas nézői bázisnak köszönheti. „Az iskolai végzettség alapján készített célcsoportoknál az RTL Klub a felső- és középfokú végzettséggel rendelkezők körében előzi meg konkurensét, míg az alacsonyabb végzettséggel rendelkezők körében egyértelmű a Tények fölénye" – áll a csatorna szövegében.
A tévétársaság fontosnak tartja kiemelni, hogy esténként az RTL híradóiból tájékozódik a legtöbb 18–49 éves tévénéző – de itt jegyezzük meg, hogy az RTL a csoportszintű adatokat hasonlítja össze, nem pedig a főműsoridőben látható két hírműsort, a Tényeket és az RTL Híradót.
Az RTL közleménye szerint a nyári szezonalitás miatt néha többen nézik a késő esti hírműsoraikat, mint a kora esti Híradót. Teljes lakosságban azonban a Tények a nyerő. Az év 29. hetében 903 ezer volt a legerősebb nézőszáma, míg az RTL-es Híradó 665 ezret tudott felmutatni. A 18–49-es célcsoportban a Tények a 6. a heti listán, 224 ezer nézővel, az RTL csak 216 ezret tudott egy jobb estéjén. Az RTL a közleményében elismeri, hogy a TV2-n 18.00-kor kezdődő Tények a kereskedelmi célcsoportban és teljes lakosságban is megelőzi a szintén 18.00-kor induló RTL Híradót.