A növekvő reklámzajra az ember idővel immunis lesz, és tényleg csak a kreatív megoldásokra figyel fel. A tévésorozatok kampányai a legtöbbször messze szórakoztatóbbak és ötletesebbek, mint egy mosópor-hirdetés, más kérdés, hogy Magyarországon sajnos a sorozatok kültéri reklámozása nem divat, és kreatív tévés kampányokban sem dúskálunk - nem feltétlenül az ötlethiány miatt. De attól, hogy mindez nem divat, akadt rá példa a múltban: ezekre mutatunk most pár példát, pár remek, külföldi megoldással kiegészítve.
Az MTV (nem a Magyar Televízió) például 2012-ben nem csak az alább látható, a BKV által kirakni nem engedett plakáttal reklámozta új sorozatát, a Vissza a gatyámat! című dramedyt, hanem úgy is, hogy budapesti buszmegállókba a menetrendes táblákra farmernadrágokat akasztottak fel a sorozat címére való utalással – természetesen nem tartott sokáig a kampány, mert némelyik nadrágnak hamar lába kélt.
Természetesen az HBO sem maradhat ki a sorból. A Trónok harca 2. évad premierje alkalmából "befagyasztották" a budapesti Westend bevásárló központ egyik szökőkútját, eközben pedig az Éjjeli őrség tagjai riogatták a járókelőket.
Idén az Allée plázában, ugyancsak Budapesten, a híres Vastrónt, azaz annak egy másolatát is ki lehetett próbálni.
A magyar HBO pár éve a Gengszterkorzó premierjét is megtámogatta pár költségesebb kellékkel. A végeredmény kifejezetten pofás lett.
2006 nyarán nem a reklámanyag volt kreatív, hanem annak kiragasztása: A szökés című sorozat első évadja végig egy fegyházban játszódott, a plakát pedig így nézett ki a miskolci börtönnél:
Ekkora méretű sorozatos plakátot pedig elég régen láttunk itthon:
Hasonlóra persze külföldön is van példa, bár valószínűleg nem szándékosan tették élőhalottas sorozat plakátját egy temetkezési szaküzlet mellé.
Ha kreativitás és sorozatreklám, akkor a külföldnek egyelőre a nyomába sem érünk. Pár érdekes példa a True Blood – Inni és élni hagyni reklámanyagaiból.
Úgy tűnik, hogy a véres sorozatokat a leghálásabb téma reklámozni. Szlovákiában például a sípályák mentén Dexter mellett kampányoltak ekképp:
Amerikában szökőkutak vizet festették vérvörösre:
Máshol pedig a bevásárlókat ijesztgették:
A legkreatívabb kültéri reklámkampányok azonban nem plakátokhoz fűződnek. A következő két videó a belga, illetve holland TNT tévécsatorna kampányát mutatja be, elég drámaiak, erőszakosak, és tele vannak akcióval.