A CBS-nek bejött a legutóbbi Big Brother, amely szeptember 24-én ért véget: máris jelezte, hogy 2015-ben és 2016-ban is képernyőre viszi a valóságshow-veterán formátumot. Az idei széria a teljes lakosságnál 2%-kal, a 18-49-es célcsoportban 4%-kal volt jobb, mint 2013-ban, és ez nagy szó egy ilyen régi műsortól.
A reality 2.7-es ratinggel megy a fiatalabb nézőknél, amúgy 7,5 millióan követték átlagban a félmillió dolláros fődíjat nyújtó versengést.
Mint korábban írtuk, a TV2 előbb úgy döntött, hogy feltámasztja itthon is a formátumot, amelyet 11 éve már nem vett elő, a casting is elkezdődött, de vélhetően a csatorna tovább osztott-szorzott, és visszakozott. A műsor elhalasztását a TV2 a reklámadó okozta nehézségekre fogta, noha az első bejelentéskor már lehetett tudni, hogy lesz ilyen adó.