Felfelé halad a Médialiftben Demcsák Zsuzsa, ugyanis a Mokka reggel piacvezető, hétfőn egészen 8.40-ig a TV2 volt a nézettségi lista élén. Lefelé tart viszont – szigorúan nézettségi szempontból - Simon Kornél, mivel a Balatoni nyár egy elvileg könnyű műsorsávba került a Duna TV-n, de nem tudja megnyerni azt 18-49-ben, sőt, megelőzi az RTL, a TV2, a Film+, a Cool és a Viasat3 is. Ez persze nem a színészként remek Simon hibája,
a közmédia 10-15 év szívós munkával érte el, hogy a fiatalok leszokjanak róla,
és csak mostanában tesz próbálkozásokat visszahódításukra az M2-vel és a Petőfi TV-vel. David Boreanaz és a Dr. Csont viszont felfelé megy, mivel a magyarok nagy kedvence. Az RTL Klub is észrevette ezt, nem meglepő módon, és tegnap már két epizódot is adásba tett, tudván, hogy a magyarok zöme nem kapcsol tovább, ha Dr. Csontba botlik.
Alább látható a reggel, a változatosabb délután, és a grafikonok alapján igencsak egyhangú este. Ma a 18-49-es korcsoportban vizsgáljuk a nézettséget, és az tisztán látszik, hogy
főműsoridőben nincs ellenfele az RTL Klubnak.
Este kilenc után már a Cool is megelőzte a TV2-t, amely valószínűleg addig adja a Hal a tortán ismétléseit, amíg nullára zuhan a nézettsége. Láthatóan a pár éve felvett adások nem hozzák lázba sem a gasztroműsorok, sem a realityk kedvelőit.
A reklámozóknak fontos célcsoportban kétszer annyian nézték az RTL-t tegnap, mint a TV2-t. A Comedy időközben stabil középcsatorna lett, 5% fölötti eredménnyel, a tízbe pedig befért még a SuperTv2, a Story4 és a Discovery.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.