A Mediaworks Hungary Zrt. több mint 15 milliárdos tervezett éves forgalmával, 700 munkavállalójával, több mint hatvan médiamárkával, többek között a Népszabadsággal, a Nemzeti Sporttal, a Világgazdasággal, nyolc regionális napilappal, női és gasztromagazin portfólióval, digitális média termékekkel, Magyarország meghatározó lapkiadó csoportja. Pásztor András feladata a kiadó digitális stratégiájának kialakítása és megvalósítása - közölte a cég.
Pásztor András majd 9 éven keresztül fejlesztette a Világgazdaság Online-t,
internetes stratégiájának kialakításától kezdve a web szerkesztésen át az online értékesítési programokig felügyelte a tevékenységeket. Továbbá részt vett a hírszolgáltatás megszervezésében a korábban Axel Springer tulajdonban lévő megyei lapok weboldalaknál.
Az elmúlt 4 évben a Live Info International-nél dolgozott projektvezetői, majd ügyvezetői poszton. Feladata volt többek között a 15 kiadót és 38 weboldalt tömörítő hazai partnerhálózat megszervezése; a külföldi piacra lépés megvalósítása; online video platformok és szolgáltatások nemzetközi kialakítása és a fejlesztések projektmenedzselése.