Heti Médialiftünkben a szombati nap versenyzőit eresztettük össze, miután ezen a napon ment a hét legnézettebb műsora, a Hungary's Got Talent is. A tehetségkutatóra a teljes lakosságból 1 millió 260 ezren voltak kíváncsiak, 31,1 százalékos közönségaránnyal ment, az egyik zsűritagnak, Kovács Patríciának mindenképp jár a zöld nyíl.
Ugyancsak felfelé tart a Szerencseszombat egyik műsorvezetője, a Kisóként is ismert Kiss Orsi, hiszen
a műsor a szombat este legmagasabb közönségarányát hozta a Duna TV-nek.
Az éppen tévézők 9,3 százaléka izgulta végig a sorsolásokat, ezzel a nemzeti főadó egy időre a TV2 fölé került. Mutatjuk grafikonon is, miként alakult a verseny:
Az ábrán a Comedy Central nem szerepel, a Nielsen méréseiből azonban kiderül, hogy a szombat este legalacsonyabb közönségarányát az itt futó Broad City produkálta, az M3-on adott operafilmmel, a Gianni Schicchi-vel holtversenyben: mindkét produkció 0,4 százalékkal zárt, előbbi egyik főszereplője, Abbi Jacobson ezért megy lefelé a lifttel.
Alább láthatja a 49. hét húsz legnézettebb műsorát, minden produkció a legnézettebb adásával szerepel a listán:
A csatornák versenyéből is az RTL Klub került ki győztesen, heti átlagban 1,8 százalékpontot vert rá a TV2-re.
A Duna TV 6,3 százalékkal szerezte meg a harmadik helyet,
a közmédia csatornái közül az M1 az ötödik, az M2 pedig a nyolcadik lett, holtversenyben az ATV-vel. A tízes listára még épp felkerült a Super TV2, 2,1 százalékos eredménnyel.
A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.