Majka újabb klipjét nem akarta leadni a VIVA, csak akkor, ha úgy adják át, hogy a szponzor termékei el vannak takarva – a zenész szerint viszont létre sem jöhetett volna a klip, ha nincs olyan márka, amely beáll mögé, és megfinanszírozza. Majoros szerint diszkriminálják, ugyanis külföldi sztárok klipjeiben világosan látszik, mely szállodában forgattak, milyen menő márkájú napszemüveget viselnek, vagy milyen laptopot preferálnak. A rapper ettől az akciótól nem lesz népszerűbb a VIVA-nál, ugyanis Facebook-oldalán lehozta a komplett levelezést.
A VIVA TV a közlése szerint arra törekszik, hogy a zenei klipekben lehetőleg ne szerepeljenek reklámok, mert jelentősen ronthatják a klipek színvonalát, a nézők élményét. Bevett gyakorlat ezért, hogy a videoklipekből külön televíziós változat készül, amely nem tartalmaz reklámokat. A VIVA arra kérte Majkát, hogy készítsen egy tévés és egy online verziót, és akkor leadják az övét is.
Megkérdeztük a VIVA-t a jelen helyzetről, itt a válaszuk.