A Nagy Duett továbbra is az élen áll a nézettségi versenyben, 1 millió 443 ezer nézőjével a 17. hét legnézettebb műsora lett. A produkció a 18–49-es célcsoportban is első tudott lenni, a korosztályból 440 ezren figyelték, 25,9 százalékos közönségaránnyal ment.
A teljes lakosságban a Barátok közt és az RTL Híradó egy-egy kiadása fért még fel a dobogóra, ezt követte a kicsit visszaesett Kismenők, majd a Tények. A közmédia produkciói közül egyedül az M4 Sporton adott Forma-1 futam került be a legjobb húszba, a kilencedik helyre. Mutatjuk táblázatban a legjobbakat, itt mindegyik műsorszám a legnézettebb adásával szerepel:
A 18–49-es célcsoportban már kicsit másként alakult a mezőny, ott A Nagy Duett és a Barátok közt után az Éjjel-nappal Budapest következett, majd a Robotzsaru és a Forma-1 futam. A Kismenők-et ezzel szemben jellemzően az idősebbek nézték, az ötven év alattiaknál csak a tizenegyedik helyet tudta megszerezni.
A vasárnapot simán elvitte A Nagy Duett, a szombat érdekesebb volt a nézettségi harc szempontjából. A Kismenők nyerni tudott, a vége után kapcsoltak át nagyobb számban a Farm-ra, utána a Gyertek át szombat este! is jobban vonzotta a nézőket, mint a Kismenők után betolt A nagyon nagy ő. Mutatjuk grafikonon is az esti közönségarány alakulását:
Látható, hogy a Duna TV-n a Szerencseszombat volt a legnépszerűbb műsor, a Film+ pedig a Nekem 8 című vígjátékkal szerezte meg egy időre a harmadik helyet, miközben a Viasat3 nem nagyon tudott beleszólni a versenybe.
A csatornák versenyét kis fölénnyel nyerte az RTL Klub, a heti átlagos közönségarányt tekintve 0,6 százalékpontot tudott ráverni a TV2-re. A Duna TV 5,9 százalákkal szerezte meg a harmadik helyet, a Cool pedig a Film+-szal játszott döntetlent. Az M1 egy hajszállal előzte meg a szintén holtversenyben álló Viasat3-at és az ATV-t, a tízes toplistát a Super TV2 zárta.
A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikon a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatja. Arról árulkodik, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.