A kereskedelmi célcsoportban 67,2 százalékot mért a Nielsen az M4 Sportnak június 18-án este hat és nyolc óra között, ilyen közönségarányra nem volt példa az elmúlt években (az RTL-en, a TV2-n manapság már a 30% is kiválónak számít). 775 ezer, ötven év alatti felnőtt nézte végig a meccset, a második félidőben 842 ezret mértek.
Teljes lakosságban persze ennél is többen figyelték az 1-1-es döntetlent és morogtak az orosz bíró döntései miatt. 1 millió 976 ezren nézték végig a meccset,
a második félidőben 2 millió 173 ezerre nőtt a szám.
A valóságos adat ennél valószínűleg egymillióval is több lehet, mert pont a nagy sporteseményeket sokan szeretik társaságban nézni, és a Nielsen mérése őket nem számolja. Sok százezren voltak vendégségben, nézték nagy társaságban, kocsmákban, sportbárokban, kivetítők előtt a találkozót: csak a margitszigeti rendezvényen hétezren drukkoltak a magyaroknak.