Lagzi Lajcsi számításai szerint eddig nagyjából 25-30 millió forintot nem kapott meg az elmaradt jogdíjak miatt, emiatt pertársaságot alakítana, és bíróságra menne – írja a Blikk. „Nem én vagyok az egyetlen, aki nem kapta meg a jogdíjakat, én is készítettem a csatornának egy próbaműsort, a Szuperbuli adásokat is sugározták, és az után sem fizettek” – mondta.
Fásy Ádám annyit mondott a lapnak, hogy nem bántja a csatornát, de hozzátette: „a mi cégünk sztárokat képvisel, a szerződésükben benne van, hogy a szerzői jogdíjakat befizetik utánuk. Én ezt nem vonom kétségbe, de a sztárok valami technikai okból kifolyólag mégsem kapták meg a pénzüket.”
Jolly öt évig volt a Sláger TV-nél, naponta 8-10 klipjét adták le, amiért, állítja, a mai napig nem kapta meg a jogdíjakat, ami szerinte visszamenőleg több tízmillió forint. „Felhívtam a szerzői jogvédő irodát, ám mivel a Sláger TV romániai cég, Romániában kell lejelenteniük a dalokat. Vannak erdélyi barátaim, akiknek a segítségével sikerült utánajárnom az ügynek, de eredménytelenül. Nem lettek lejelentve a dalok, úgy néz ki, ez a pénz elúszott” – mondta.
Az Artisjus kommunikációs igazgatója azt mondta: „nehézkesen működött a jogdíjak áramoltatása, hosszú tárgyalások után sikerült csak megszereznünk a jogokat, hogy a Sláger TV hozzánk fizessen. 2015-ben Jolly és Galambos Lajos részesült jogdíjban az Artisjus által. Amennyiben a megkapott összeg szerintük nem tükrözi a valós lejátszások mennyiségét, panasszal élhetnek, ami után az Artisjus utólagos adatszolgáltatásra szólíthatja fel a Sláger TV-t.” Lagzi Lajcsi erre úgy reagált, ő tavaly mindössze ötezer forint jogdíjat kapott.
„A Sláger TV nemcsak a román, hanem a magyar közös jogkezelők részére is fizeti a jogdíjakat. A jogdíjak meghatározásában, azok kifizetésében a médiaszolgáltatóknak nincsen semmilyen szerepük, illetve befolyásuk. Ismételten megerősítjük, hogy a Sláger TV-nek érvényes szerződései vannak a közös jogkezelő szervezetekkel, a vonatkozó kötelezettségeinek mindenben eleget tesz, semmilyen jogdíjtartozása sincs, emiatt
a Sláger TV-nek az a véleménye, hogy ez az egész egy lejárató kampány”
– közölte a televízió sajtóosztálya.