Mint írtuk, február 5-én játsszák az 51. Super Bowlt, vagyis az amerikaifoci-liga idei döntőjét, ami az Egyesült Államokban afféle népünnepélynek számít, tévés közvetítése is rendre nézettségi rekordokat dönt. Ennek megfelelően a reklámidő is igen drága, az itteni hirdetések pedig külön műsorszámnak számítanak, számos cég direkt erre az alkalomra áll elő egy-egy ütős kisfilmmel.
Az igen magas nézettséget látva természetesen a hirdetők is rákaptak a műsorra, igaz, borsos árat kell fizetniük, ha meg akarnak jelenni, még úgy is, hogy idén maradt a tavalyi tarifa: egy harminc másodperces reklámhely
ötmillió dollárba kerül.
Nem csoda, hogy az ügynökségek külön készülnek erre az alkalomra, a legötletesebb, legütősebb reklámjaikat ekkorra tartogatják.
Jason Statham és Gal Gadot őrületesen mozgalmas, látványos kisfilmjét alább megnézheti: