A 18–49-es, kereskedelmi szempontból fontos célcsoportban március 26-án és 27-én is nyert a Tények az RTL Híradó ellen.
A TV2 hírműsorára vasárnap az ötven év alattiak közül nagyjából 183 ezren kapcsoltak, míg az RTL Híradó 175 ezer ember vonzott az adott korosztályból. A különbség a közönségarányban is látszik, a célcsoport éppen tévéző tagjainak 15,4 százaléka a Tények-et választotta, az RTL Klubnál ez a szám 14,1 volt.
Hétfőn a 18–49-es csoportban ismét a TV2 nyert, 19 százalékos közönségaránnyal 18,9 ellenében. A nézőszám ezen a napon az ötven év alattiaknál körülbelül 154 ezer, illetve 148 ezer volt, a TV2 javára.
A Tények egy hónapja teljesen megújult, erről itt és itt írtunk bővebben.