Március 13-tól a Viasat3-on minden héten öt játékos próbálja bebizonyítani, hogy az ő stílusa a legtrendibb, a versengésben ismert arcok segítik őket, akik Lakatos Márk szerint profik voltak tanácsadóként. "Ők a végén a pontozásban vettek részt, mind régi, kedves ismerősök, úgyhogy jó volt őket újra látni, és jó volt velük forgatni. Hála istennek mindegyikük odatette magát, karakánul megmondta a véleményét."
A versenyzők az évadban, úgy látja, nagyon jól lettek kiválogatva, divat blogger, jogász, rocker énekesnő, óvónő és színésznő is küzd majd a főnyereményért. "Nagyon izgalmasak a karakterek, abszolút különböző korú, külsejű, státuszú, stílusú és érdeklődési körű nők szerepelnek majd. Mind érezték, hogy ennek a versenynek van tétje, hisz 150 ezer forintos vásárlási utalványt kap a győztes."
A műsor egyik fontos célja, hogy bemutassa, nem csak a pénzen múlik a stílus.
A versenyzők kapnak egy-egy borítékot, mindegyikben más összeggel, és abból kell megoldaniuk a vásárlást. A való életet is jól szemlélteti, hisz mindenki más pénztárcából gazdálkodik, más összegből kell felöltöznie. Jól bizonyítható az, hogy
egy jó ötlet, vagy egy izgalmas, kreatív megoldás sokszor többet ér, mint dupla annyi pénz.
A másik cél, hogy a heti feladatokon keresztül az aktuális trendekről és az általános stílusfogalmakról is beszéljünk. Sok olyan része van a műsornak, amik arról szólnak, hogy egy adott témában, egy adott helyzetben - akár a versenyző választásából - hogyan lehet elindulni, és milyen izgalmas irányokba lehet elvinni dolgokat" - mesélte.
"Sok része van, ami miatt érdemes nézni, mert az ember akár gondolatban is eljátszhat azzal, hogy ő hogyan oldaná meg a feladatot. Kicsit ott van benne a nevelés, a stílustanácsadás, a tippek bemutatása" - tette hozzá.
A visszajelzések alapján férfiak is nézik a stílustanácsadással foglalkozó műsorait, ez sem csak kizárólag nőknek készült. "Ha már a lányok rá vannak kattanva, sokszor a pasik is leülnek velük a tévé elé. Sok olyan visszajelzést kaptam, hogy milyen érdekes volt a műsor, így a pálya széléről a férfiak is megtudnak izgalmas dolgokat arról, hogy a hölgyek mit tartanak fontosnak, és az öltözködésükben mikre figyelnek oda annyira."
"Alapvetőn olyan korban élünk, hogy az, aki fogékony a divat iránt, első kézből tud az interneten információt szerezni, ötleteket meríteni. Nemcsak a ruhákra igaz ez, hanem a gasztronómiára, utazásokra is. Természetes közege ez a fiataloknak, ma már könnyű tájékozódni annak, akit érdekel a téma" - mondta.
Úgy látja, a tévé nagyon jó fórum arra, hogy egyszerre sokaknak segítsen, sokakat inspiráljon. "Bár a stílus nem pénzkérdés, az országban sokan élnek rossz anyagi körülmények közt, és elveszítik a türelmüket, inspirációjukat, mikor a napi megélhetésükért küzdenek. Azt gondolom, azért is
nagyon jó, hogy vannak ilyen műsorok a tévében, mert ezt nézni nem kerül pénzbe, a tippek, információk mindenki számára elérhetők.
Sokat tud segíteni az embereknek abban, hogy elhiggyék, ha kitaláljuk magunkat, és mindegy mennyi pénzből, akkor az egyrészt egy komoly önismereti lépcső, másrészt a belső harmóniájukat is erősíti."