Az amerikaifutball-bajnokság (NFL) nagydöntőjét, az 53. Super Bowlt magyar idő szerint február 4-én, 0.30-kor rendezik Atlantában. A New England Patriots–Los Angeles Rams találkozót a Sport TV élőben közvetíti.
Mint közismert, a meccs szünetében a legdrágább a televíziós reklámidő az Egyesült Államokban, így a legtöbb hirdető külön, speciális szpottal készül, új, kreatív, gyakran vicces vagy nagyon hatásos reklámot készíttet, bízván abban, hogy milliók nézik majd (nem is szokás nagyon elkapcsolgatni a meccs szünetében).
A statista.comról átvett táblázatról kiderül, hogy idén 5 millió 250 ezer dollárt kell lepengetnie annak, aki a Super Bowl szünetében akarja reklámozni termékét vagy szolgáltatását fél percben. Ha 60 másodpercre vágyik, mélyebben a zsebébe kell nyúlnia. 2002 óta majdnem a duplájára nőtt a reklámidő ára, akkor ha nem is fillérekért, de 2,3 millió dollárért meg lehetett kaparintani 30 másodpercnyi nézői figyelmet.