A hétvégi nézettségi versenyt a TV2 csatorna ismét nagy fölénnyel megnyerte mind a három fő célcsoportban: a 18-59 évesek körében a nézők 11,4%-a, a 18-49 évesek 10,7%-a és a teljes lakosság 12,2%-a választotta (RTL Klub: 9,3%, 9,3%, 8,8%) - közölte a TV2 Csoport.
Vasárnap befejeződött az augusztus 30-án indult Sztárban Sztár, és az évadot átlagosan a 18-59 éves nézők 18,9%-a, a 18-49 évesek 18,0%-a választotta esti szórakozásként. Így a műsort magasan több néző választotta, mint az RTL Klub azonos idősávját (A18-59: 15,4%; A18-49: 16,5%). A döntő (november 8.) mind a két korcsoportban a hét legnézettebb műsora volt. A 18-59 évesek körében több mint félmillióan nézték (542 ezer), ami a korcsoport nézőinek 21,9%-a, azaz 7,3 százalékponttal többen, mint az RTL Klub azonos idősávját (14,6%). Kimagasló eredményt ért el a 18-49 évesek körében is, a korcsoport nézőinek 20,4%-a választotta, és így 5,7 százalékponttal többen, mint az RTL Klub azonos idősávját (14,7%).
A műsor sikerének bizonyítéka az egész napra és a főműsoridőre gyakorolt hatása, hiszen a műsor napjain átlagosan mind a két idősávban a TV2 csatorna volt a legnézettebb a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is. Az elmúlt 11 vasárnapon, átlagosan egész nap a 18-59 éves nézők 10,6%, a 18-49 évesek 10,2%-a választotta a TV2-t, míg főműsoridőben ez az arány 17,2% és 16,3% volt.
A múlt héten a konkurens csatornán futó Álarcos Énekes ismét alulmaradt a versenyben, hiszen a november 8-i adás a 18-59 évesek körében 18,1%-os nézői részesedést ért el, így 2,5 százalékponttal alulmaradt a TV2 azonos idősávjával szemben (20,6%). A 18-49 évesek körében is kevesebb nézőt tudott megához vonzani, mint a TV2, így ebben a korcsoportban is 0,7 százalékponttal alulmaradt (RTL Klub: 18,5% vs. TV2 azonos idősáv: 19,2%).
„A Sztárban Sztár hetedik évada sok szempontból hihetetlen volt, de főleg a nagy érzelmek miatt. Elnyerte a magyar közönség szívét, és uralta a vasárnap esti nézettségi versenyt. Döntő adásával pedig mindhárom kiemelt célcsoportban megelőzte az Álarcos Énekest." – tette hozzá Pavel Stantchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója
Az RTL Klub új műsora, az Életünk története második részével sem tudott versenybe szállni a TV2-vel. Nézői részesedést tekintve az első epizód után november 8-án vasárnap este is alulmaradt, hiszen a műsort a 18-59 éves nézők 8,7%-a választotta, míg a TV2 azonos idősávját 13,6 százalékponttal többen, 22,3%. A fiatalabb, 18-49 éves korcsoportban is hasonlóan nagy különbséggel nyert a TV2, hiszen az RTL Klubbon futó műsor a korcsoport nézőinek csupán 7,7%-át nyerte meg, míg az azonos idősávban a TV2 21,4%-ot.
A Dancing with the Starsban még zajlik a sztárok versenye a legjobb táncos címéért, és a múlt héten ismét sok néző volt kíváncsi a produkciókra így a műsornak köszönhetően a TV2 ismét megnyerte a szombati főműsoridős nézettségi versenyt a 18-59 évesek körében. A korcsoportban a nézők 17,3% választotta, a 18-49 évesek körében 15,8%, és ezekkel az eredményekkel mind a két korcsoportban nyert az RTL Klub azonos idősávjával szemben.
*Átlag nézői részesedés: Teljes nap, 2020.11.07-11.08.
Live+as live adatok
Főműsoridő=18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás