A „rossz reklám is reklám" elvén a szerelmi háromszög minden tagja megduplázhatja, vagy akár meg is háromszorozhatja eddigi bevételeiket. Erről Zsóri Martin Influenszer-menedzser beszélt a Borsnak.
– Mivel jelenleg intenzív a médiajelenlétük, ezért Edina, G.w.M. és Csuti is potenciálisan több pénzt kérhet a reklámkampányokért, promóciókért. Ez lehet akár kétszer, sőt, háromszor nagyobb összeg a megnövekedett követőszám miatt – nyilatkozta a szakértő.
Amióta Edina megmutatta a világnak új kedvesét, a közösségi oldalán 7 ezerrel többen kedvelték, ezzel már 626 ezer követője lett, amivel megelőzte Hódi Pamelát, Vasvári Vivient, sőt még Majkát is.
Csuti Instagram-oldala is felkapott, neki 9 ezerrel több követője lett. A nevető harmadik, G.w.M. profitált a legtöbbet az elmúlt egy hét alatt, neki ugyanis 23 ezer fővel gyarapodott a rajongótábora.