Az Exatlon Hungary All Star továbbra is az idősávja legnézettebb műsora. Az idei évadból eddig 25 adást láthattak a nézők, öt héten keresztül, a nézettségi adatokból pedig az látszik, hogy a műsor továbbra is a nézők egyik kedvence, hiszen mind az öt héten, átlagosan az Exatlon lett az idősávja legnézettebb műsora (A18-59, A18-49, A4+). Múlt héten (január 31 – február 6.) a verseny éleződött a TV2 és RTL Klub között, viszont az Exatlon tartani tudta az eredményt és ismét nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.
Az RTL Klub Hotel Margaret c. sorozatával szemben szintén győzni tudott a sport-reality, szintén mindhárom korcsoportban (RTL Klub – Hotel Margaret: A18-59: 11,6%; A18-49: 10,2%; A4+: 12,1%; / TV2 az azonos idősávban: A18-59: 13,5%; A18-49: 13,3%; A4+: 16,3%; vizsgált időszak: január 31 – február 4., hétfő – péntek, főműsoridős adások) - áll a TV2 közleményében.
A Hotel Margaret első két epizódja a 18-59 évesek körében kicsivel még nézettebb volt az Exatlon azonos idősávjánál, szerdától viszont fordult a kocka, és az azonos idősávban már minden nap többen nézték az Exatlont, mint a Hotel Margaretet. Sőt, a 18-49 éves korcsoportban minden nap nagyobb volt az Exatlon azonos idősávjának nézettsége, mint a Hotel Margaret epizódjaié.
Többek között a Sztárban Sztár és az Exatlon Hungary All Star sikerének köszönhetően, heti átlagban a TV2-t választotta a legtöbb néző, mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+; időszak: január 31 – február 6., teljes nap).
Live+as live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás