A február 6-án új évaddal visszatérő Sztárban sztár 2022-ben is hamar közönségkedvenccé vált, ráadásul a 18-59 éves nézők körében adásról adásra egyre magasabb az átlagos nézőszám, és ennek köszönhetően 2022-ben a nézettségi toplista első három helyét a Sztárban sztár adásai foglalják el (A18-59). A 8. évad eddig adásba került 4 élő műsorának mindegyike magasan az idősávja legnézettebb műsora volt mindhárom kiemelt korcsoportban.
A showműsor februári adásait a teljes lakosságot tekintve átlagosan több, mint 900 ezren követtek figyelemmel,
melyhez 20,5%-os nézői részesedés társult, így a műsor idősávjában a TV2 jelentősen felülmúlta a fő konkurensnek számító RTL Klubot (8,9% SHR). A közönségarány a 18-59 éves nézők körében átlagosan 18,4%, a 18-49 éves nézők körében 18,1% volt (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 11,3%; 12,7%) - közölte a TV2.
A hétköznapi főműsoridő kiemelt műsora februárban is az Exatlon Hungary volt, melynek egy-egy epizódját átlagosan közel 600 ezren láttak a teljes lakosság körében. A műsor sikerének köszönhetően
az Exatlon 2022 februárjában is az idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban.
A februárban adásba került 20 epizódot átlagosan a 18-59 éves nézők 11,9%-a, a 18-49 éves nézők 12,0%-a, a 4 éves vagy annál idősebb nézők 15,0%-a kísérte figyelemmel, ezzel a TV2 a műsor idősávjában mindhárom korcsoportban ismét maga mögé tudta utasítani a fő rivális RTL Klubot (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 11,8%; 11,2% és 12,3%). Az All Star évad különösen népszerű a gyerekek és tinédzserek körében, a februári részeket ugyanis a 4-17 éves korosztályba tartozó nézők 17,5%-a látta átlagosan.
A főműsoridő másik népszerű műsora az esti Tények,
mely februárban szintén az idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság körében, így átlagosan 20,3%-os közönségarányt ért el, ami 754 ezer nézőt jelentett (AMR). Nagy arányban választották a 18-59 éves (áltagosan 15,9% SHR) és a 18-49 éves nézők is (áltagosan 15,4% SHR). A Tények Plusz egy-egy részét is több, mint félmillióan nézték februárban (522 ezer AMR), ami a teljes lakosság körében átlagosan 13,0%-os közönségarányt jelentett.
A hétköznapi hírműsorokat megelőzően a TV2 délutánonként kedvelt török telenovellákkal szórakoztatja a nézőket, melyek februárban is mindhárom kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat. A Fazilet asszony és lányai című sorozat február 4-én debütált nagy sikerrel, hiszen az eddigi epizódokat a teljes lakosság körében átlagosan több, mint négyszer annyian nézték, mint az RTL Klubot az azonos idősávban.
A Mokkát is szívesen választják a nézők, így februárban ismét az idősávja legnézettebb műsora lett a három kiemelt korcsoportban: az RTL Klub azonos sávját is messze felülmúlva átlagosan a 18-59 évesek körében 16,1%-os, a 18-49 évesek körében 16,2%-os és a teljes lakosság körében pedig 19,6%-os közönségarányt ért el (az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben 5,9%, 5,0% és 5,1%). A Mokkacino hasonlóan szép eredményekkel büszkélkedhet, hiszen szintén idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban.
A Mozi+ az év második hónapjában is tartotta pozícióját a csatornák versenyében, és a két fő kereskedelmi csatorna után újra a legnézettebb kábelcsatorna lett a 18-59 évesek körében (3,7% SHR, Teljes nap). Sőt, a Mozi+ 2022-ben, az eddig eltelt két hónap átlaga alapján, teljes napon és főműsoridőben is (18:00-23:00) a legnézettebb kábelcsatorna a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is.
Teljes napon februárban is a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban, ami a 18-59 éves nézők 9,1%-át, a 18-49 éves nézők szintén 9,1%-át, valamint a teljes lakosság 11,7%-át jelenti (RTL Klub azonos sorrendben: 7,7%; 7,3%; 7,5%). A februári műsorok népszerűségének köszönhetően a TV2 Kábelportfólió, valamint a TV2 Csoport is sikeresen megtartotta piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban.
Live + As live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás