Sikerrel debütáltak az új műsorok, teljes napon áprilisban is piacvezető a TV2

szerencsekerék, tv2, műsor, Kasza Tibor, Kasza Tibi, show, vetélkedő, tv, televízió, kvíz, kvízműsor
Vágólapra másolva!
Április 10-én búcsúztak az Exatlon sztárjai, a dupla döntőt követően a férfi és női mezőny legjobbja is hazavihette a méltán kiérdemelt trófeát és a győztesnek járó jutalmat. Az All Star évad az előző évekhez hasonlóan nagyszerű eredményekkel zárult, hiszen a teljes évad átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) idősávja legnézettebb műsora lett. A döntő játszmát követően, szintén április 10-én dupla epizóddal és kirobbanó sikerrel startolt a TV2 vadonatúj, saját gyártású heti sorozata, a Pepe. A premier epizód (kezdési időpont: 20:35) a heti nézettségi toplista első helyén végzett a 18-59, és a 18-49 éves nézők körében is. Mindemellett hétköznap esténként sem volt ok a szomorkodásra, április 11-én visszatért ugyanis a képernyőre Kasza Tibi a Szerencsekerék legújabb epizódjaival. A népszerű műsoroknak köszönhetően teljes napon a TV2 csatorna és a TV2 Csoport is megőrizte áprilisban a piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban.
Vágólapra másolva!

Lehullt a lepel, nem titok többé, hogy a kihívók vagy bajnokok közül kerül-e ki a végső győztes, április második hétvégéjén véget ért ugyanis az Exatlon Hungary All Star évada. A dupla döntők sikeresen koronázták meg az egész évadot, hiszen a pénteki elődöntőt és vasárnapi dupla döntőt is többen nézték mindhárom kiemelt korcsoportban, mint az RTL Klub azonos idősávját. Az idei évad a 18-59 éves nézők körében 12,1%-os, a 18-49 éves nézők körében 12,4%-os, a teljes lakosság tekintetében pedig 15,1%-os átlagos közönségaránnyal párosulva, mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett.

Április 10-én dupla epizóddal és kirobbanó sikerrel indult el a Pepe, a TV2 vadonatúj, saját gyártású heti vígjátéksorozata, melynek első része a heti toplista legnézettebb műsora címet is elnyerte a 18-59 éves (AMR: 371 ezer fő), és a 18-49 éves nézők (AMR: 236 ezer fő) körében is.

A dunaszéphelyi pecsenyéző életébe betekintést nyújtó széria a premiert követően is szép eredményeket hoz, hiszen az eddig adásba került 5 részt átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban többen követték figyelemmel, mint az RTL Klub azonos idősávját, ami a 18-59 éves nézők körében 13,4%-os, a 18-49 éves nézők körében 12,2%-os, a 4 éves vagy annál idősebb nézők esetében pedig 13,2%-os közönségarányt jelent (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 9,1%; 9,5%; 8,3%).

TV2

Áprilisban visszatért a tavalyi év kedvelt nyáresti műsora, a Szerencsekerék is. A játékos vetélkedőben a versenyzők Kasza Tibi vezetésével ismét harcba szállhatnak a főnyereményért hétköznap esténként.

Az esti főműsoridőben látható részeket átlagosan közel 600 ezren nézték áprilisban, ami a teljes lakosság esetében 14,8%-os nézői részesedést jelent. A Szerencsekerék különösen kedvelt a fiatalok körében, hiszen a teljes lakosság mellett a 18-49 évesek körében is átlagosan idősávja legnézettebb műsora volt áprilisban.

Fotó: Csudai Sándor - Origo

Az esti Tények szintén idősávja legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében áprilisban, hiszen átlagosan a nézők 20,6%-a választotta, míg az RTL Klub azonos idősávját csupán 19,4%. A hónap legnézettebb adása az április 22-ei volt 772 ezres nézőszámmal, ami 23,0%-os nézői részesedést jelentett (A4+). A műsor a 18-59 évesek körében áprilisban 15,6%-os, a 18-49 évesek körében pedig 14,6%-os közönségarányt ért el. A Tények Plusz javítva a megelőző három hónap eredményén, áprilisban növelni tudta a nézői részesedését mindhárom kiemelt korcsoportban: a 18-59 évesek körében 11,3%-ot, a 18-49 évesek körében 10,9%-ot, a teljes lakosság körében pedig 13,9%-ot ért el.

TV2

A TV2 közéleti témákkal és napi aktualitásokkal foglalkozó hétköznap reggeli magazinműsorai, a Mokka és Mokkacino továbbra is rendkívül kedveltek a nézők körében.

Áprilisban a Mokka ismét az idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban,

így a 18-59 éves nézők 15,2%-át, a 18-49 éves nézők 15,3%-át, és a 4 éves vagy annál idősebb nézők 17,9%-át mondhatta magáénak. A 2019. október 14-ei indulásától kezdve, a Mokkacino közönségaránya a 18-59 évesek körében töretlen ívben növekszik évről évre. 2019-ben 8,0%-os, 2020-ban 8,8%-os, 2021-ben 10,2%-os és 2022 első 4 hónapja alapján pedig átlagosan 10,5%-os nézői részesedést ért el. Mindamellett, hogy egyre több néző választja a Mokkacinot, áprilisban ismét idősávja legnézettebb műsora lett a 18-59 évesek, a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében is (nézői részesedés azonos sorrendben: 9,8%; 8,7%; 13,1% SHR).

A 18-59 évesek körében a két fő kereskedelmi csatorna után áprilisban teljes napon és főműsoridőben is a Mozi+ lett a legnézettebb csatorna. Fő konkurensét a Film+ csatornát is maga mögé utasítva teljes napon a korcsoport nézőinek 3,9%-a, főműsoridőben pedig 3,8%-a választotta.

A népszerű műsoroknak köszönhetően áprilisban is a TV2-t választotta a legtöbb néző teljes napon mindhárom kiemelt korcsoportban, ami a 18-59 éves nézők 8,6%-át, a 18-49 éves nézők 8,7%-át, a 4 éves vagy annál idősebb nézők 10,8%-át jelenti.

A kábelportfólió és a főcsatorna sikerei is hozzájárultak ahhoz, hogy a TV2 Csoport továbbra is megőrizze piacvezető pozícióját teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban. A Csoport április havi nézői részesedése a 18-59 évesek esetében 22,1%, a 18-49 évesek körében 21,4%, a teljes lakosság tekintetében pedig 23,7%, mellyel mindhárom kiemelt korcsoportban toronymagasan vezeti a havi nézettségi toplistát (RTL Magyarország azonos sorrendben: 18,5%; 18,3%; 16,7%).

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!